23 Mayıs 2012 Çarşamba

Morrison!



My wild love went ridin' 
She rode for an hour 
She stopped and she rested 
And then she rode on
Ride, c'mon!


The Severed Garden'dan sonra son 1 saattir bunu dinliyorum ve son kısmı bağırarak söylüyorum. Zaten bu şarkının adabıdır son kısmı bağıra bağıra söylemek.
Çok güzel lan. 4 adam geç böyle bir şarkı yap, enstrumansız tıngırdat. Anlayacağınız bugünü Lizard King günü ilan ettim. Yani, bugün her şeyi yapabilirim! Ben bu adamları dinledikçe çıldırıyorum bre!

Whiskey?
All together!
-My wild love went ri-

9 yorum:

  1. Şİmdi ben, wınn kullanıyorum ya,Kotam 4 gb ya,bu videoyu seyredemiyorum ya,kapağını atacak demlik gibiyim ya,anla işte ..

    YanıtlaSil
  2. Rodolfo :)
    Bu şarkıyı benim için mutlaka dinle ama sonunda da bağıra bağıra eşlik et :)

    YanıtlaSil
  3. jim'in bunye uzerinde etkisi;
    yıllar evvel, saatlerini alkolun tukettigi bir gece de tuvalet icin yanımızdan ayrılan bir arkadasın geri dondugunde soyledigi ilk sey; morrison olmemis lan!!
    yan pisuvardaydı..
    :)
    sonrası bilindik bir replikle devam etti; bu arkadas ne ictiyse aynısından istiyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. eheh. Ne içmiş? Ben de aynısından istiyorum da. :)

    YanıtlaSil
  5. Lİnkini aldım ve anlattığın tarifle aynen bağırarak söyleyeceğim.Duyarsın umarım =)

    YanıtlaSil
  6. Kulaklarım sende Sevgili Rodolfo :)

    YanıtlaSil
  7. :) kovboy kızları kim sevmez.

    YanıtlaSil
  8. ben de sevdim ben de sevdim
    itiraf: senden öğrendim
    ama sevdim
    ben de sevdim
    ^^

    gülümse Emilia^^

    YanıtlaSil
  9. Sevdiğine sevindim Nini.

    Gülümsüyorum ^.^:)

    YanıtlaSil