7 Mayıs 2012 Pazartesi

Elbette alışacağım.

9 yorum:

  1. yazılarını okuyorum. her kimse çabuk unut.
    :)


    son yazımı okusana.
    :)))

    istersen sen de yayınla yayılsın işte.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi ben bu anket şeysilerine karşı sert bir tutum içerisindeyim. Tutuyorum kendimi ve karışmıyorum aralara.
    Öyle pek izleyicim de yok zaten sayıya bakma hehe.

    Yine teşekkür ederim Deep. Okuduğum 3-5 kişiden birisin.

    YanıtlaSil
  3. önemli diil ki. karışma sen.
    :)
    ama seçimlerde adaylarımdansın işte bilesin diye söledim ki.
    :)

    YanıtlaSil
  4. alısma surecinde kendini yorma emi
    uzme..

    YanıtlaSil
  5. iyi olalım mı beraber?
    ben de kötüyüm de şu sıra...

    ^^

    YanıtlaSil
  6. Mati; Son durak hep aklımda olacak :)
    Nini, Nini'm, elini uzatsan buralardayım biliyorsun.

    YanıtlaSil
  7. hadi alış artık unut gitsin geçmişi.
    :)

    YanıtlaSil
  8. bu sefer ilginç bir mim var.
    :)
    silmeden yazcan.
    :)

    YanıtlaSil