20 Şubat 2012 Pazartesi

Pek tabii hepinizin verecek sevgisi çok. Lakin ben 5 kişiye ilgi şefkat verip huzur mutluluk dağıtırken henüz tanıdığım birine omzum var gel diyemem.
Bazılarınızı sahiden anlayamıyorum.

Bir sevgilin vardır.
Başka bir kadında huzur buluyorsundur.
Ama bir başka kadında da mutluluk ve huzur aramaya yakınsındır.

Tabii ki bize bir çok insan sevgi verebilir. Lakin zaten sevgi veren biri varken, sen bunu almaktan ölesiye memnunken. Neden bir başka sevgiyi hazır ol da beklersin ki ey insan?

Biliyorum, sen doyumsuzsun.
Fakat önüne geleni sevebilme,önüne gelene zaman ayırabilme ve önüne gelenden huzur ve mutluluk alabilme durumundaysan, nerede iyi ki'lerin o özel yeri? Nerede ötekileştirilmeksizin hayatına kattığın hayatlar?

Yani diyeceğim şu ki, bu köşe yaz köşesiyse şu köşe de ilkbahar olsun.
Öptüm.

2 yorum:

  1. şu sıra bunu çok sorguluyorum. senin gibi düşünüyor(dum) ama sorgulatan şeyler yaşıyorum...
    pek derin mevzular, çıkamıyorum. hoş, içine girmiyorsam nasıl çıkacağım zayen... böyle de şizofrenik bir vaka oluşumundayım

    YanıtlaSil
  2. Nini, kararlarının -içine girdiğinde- yanlış olacağını düşünmüyorum.
    geçmiş zaman ekin beni mutlu etti. umarım yoluna girmiştir bir şeyler, bazen hayat sürprizler yapıyor bize ve kendiliğinden yoluna koyuyor her şeyi, biz de ayaklarımızı uzatıp kahvemizi içiyoruz..

    Not: ne zaman istersen, yardımcı olabileceğimi unutma.

    YanıtlaSil