2 Şubat 2012 Perşembe

ikili ilişkiler vol 5

emi:
 Bir insanın başkasına ayıracak bir vakti olmaz hep.İlgi istiyorsan başkasından bekle Cem, çevrende bir sürü insan var. Ben kendime bile nasılsın diye sormayacak kadar ilgisiz bir insanım. Hiçbirinizden bir beklentim yok, hiçbirinizin de benden bi beklentisi olmasın.

Hayata baktığımız yerler bambaşka. Ben vıcık vıcık samimiyetsiz kokan samimiyetlere küfür ettikçe peşimde sıralanıyor, üstelik vıcık vıcık olmadığım için yargılanıyorum da. Ne güzel dünya.

Ayrıca bir laf atıp kaçtıktan sonra nasıl düşüneceğimi önemsiyorsa, ben lafı istediğim yere çekmeden önce, ağzında kem küm edeceğine, "ya bak kadın, böyle yapıyorsun hoşuma gitmiyor yapma" de.

Cem, seni gerçekten merak ettiğimde yazacağım, duvarına baktığımda mutsuz olduğunu anladığımda yazacağım, seni gerçekten yanımda istediğimde yazacağım, gerçekten yanında olmamı hissettiğimde yazacağım, seninle iki sohbet etme isteği duyduğumda yazacağım, benimle iki sohbet etmek istediğni anladığımda, verebilecek vaktim olduğunda yazacağım.

Değişmeyecek görüşlerim, bakışlarım samimiyetim bu konuda.

Ve son cümlene hitaben; tamam.

2 yorum: