20 Ocak 2011 Perşembe

Bu ayıp bir blogtur

Hiç susasım yok. Ardı ardına yazı yazmak istiyorum
yeni yeni yeni yeni

Şu Chet'i her dinleyişimde viski istiyor bünyem. Hıı Chet benim ilkokul arkadaşım. Aynı sırayı paylaştık senelerce. Hadi size de sunayım siz de dinleyin. Beraber bestelediydik yıl 1960 falan. muhahaha.
Adı güzel parçanın.
Hani neredeyse olcaktı öyle bir şey.
uu beybi.


Sanırsam toparlıyorum kendimi. Onca olana götümle gülüyorum afedersin. Bizim sözlüğe bak sen. Herkes herkesle.. Ben de mütemadiyen safım. Kimse bilmiyor aman sözlük canım sözlük modundayım ne zamandır. Nasıl seviştiğimizi de anlatmış mıdır lan? Bu erkek milletinin kadından bir farkı yok amk. Vay arkadaş! Gülüyorum ve yazıyorum inanır mısın! Neyse karar verdik mina,elif ve ben başka sözlüğe abanacağız. Manyağız lan biz. gecenin bilmem kaçında hangi sözlükte yazar olsak diye düşünüp durduk. Sen koskoca gammaz, git çaylak ol. Olcak iş mi bu! muhaha
Bırakıyorum seni ey hede sözlük!

Hı ne diyordum memeler.. Aman işte Chet iyidir. Neredeyse mavidir. Jack Daniels'lada gidesi vardır. İçelim güzelleşelim okurtaç ve yazartaçlar.

Edit: Lanet olası absinth'i Jack'den daha çok istiyorum! Ve bitmiş! Ah abi! Nasıl da bencilsin! hahahahaa

4 yorum:

  1. gökten uzaktayken ancak bu kadar :)

    YanıtlaSil
  2. memelerden devam etmeliydin biraz daha bence daha ayıplı olurdu :p utangaç şey ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memeler üzerine yazılmış bir yazım da olmalıydı hehe.
      Kaç sene önce yazmışım. Ben bile varlığından bi' haberdardım bu yazının. Hey gidi.

      Sil