9 Ocak 2011 Pazar

a dream within a dream

Sevgili bayan ; Milena, size Prag' tan sonra Meran' dan yazmıştım. Karşılık vermediniz..Gönderdiğim o pusulacıklara karşılık beklemem yersiz, biliyorum !..Yazmadığınıza bakılırsa iyi olmalısınız ; Bizler çoğunlukla iyi olduğumuz zaman susarız...


Ne de doğru söylemiş Franz Kafka. Hangimiz mutlu olduğumuzda eski sevgilimizi hatırlayıp arama, sesini duyma ihtiyacı duyarız ki ? Peki ya yeni ayrılıklarda falan, o zaman o bizi seven eski sevgilinin sesini duymazsak olmaz'lara düşmüyor muyuz.


Cevap vermiyorsa büyük olasılıkla mutludur. Bu yüzden Emilia ablanız der ki sizlere:
Zorlamayın.


Bizler Tori Amos'ın dedigi gibi güneşin karanlık kısmında değiliz. Mesela ben uzun zamdır o kısmında olmadım. Küçük maviler kaybettim de kendi mavi'mi kaybetmedim.
Ve evet yine Tori Amos'ın dediği gibi bizler kendi iyiliğimiz için ayakta kalmayı öğrenmeliyiz, çünkü her zaman o melek yanımızda olamaz.


..
when you gonna make up your mind,
when you gonna love you as much as i do ?!

..


Öyleyse takalım mı eldivenleri ? Dışarıda beyazlar var!
Kim benimle kartopu oynamak ister ?
Güneş çıkınca erimeyen kardan adam da yaparız üstelik. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder