18 Ocak 2011 Salı

ben kimim miyim mi ?

Bugün içimden geçenleri yazmak istedim, önce bir şarkı seçmeliydim, açtım my favourite dosyasını uzun zamandır dinlememiştim, aynı his belirdi yine bende, olur da okunursa yazım, önce bunu bir açın sonra dinleyin beni. Okuyun demedim evet.. Dinleyin beni..



İnsanların bile bile, isteye isteye yalan söylediklerini farkedişim uzun zaman önceydi. Bunu isteyebiliyorlardı, ucuz şeyler için bu hissi doğurabiliyorlardı. Onlar normaldi, ben değildim! Babamı ilk sevmeye başladığım zamanı hatırlıyorum. Fotoğraflarına bakmak istemezken, durup dururken ortada hiçbir şey yokken, hiç konuşmamışken veyahut tanışmamışken birden o sevdiğim köşede sevdiğim çerçevelikle can buluşu yeniden. Hatırlıyorum, anneme ilk nefret kırıntılarımı. O kendine dönük haykırışlarından, beni inciten, beni kuşatan yakarışlarından dolayı hissettiklerimi..
Hatırlıyorum, sevilmediğimi farkettiğimdeki çaresizliğimi, ısrarla kapımı çalan o kalabalık dünyadaki yalnızlığımı benimseme çabalarımı, unutmayı kendime öğretme çabalarımı, uykusuz gecelerimi, uykusuz o ilk gecemi..
Hatırlıyorum, içeriye alışımı insanları, hiç bitmeyecek sandıklarımı, dost diyip nişanına uğramadıklarımı, en mutlu ya da en kötü zamanlarda yanında olmadıklarımı, yanımda olmayan o tozlanmış raftakileri..

Hatırlıyorum ben nadir zamanlarda onca geçmişi, onca -miş'i. Üzülüyorum bazen, elimden tutanların elini tuttuklarını gördükçe, düğümleniyorum. sadık mı kalıyorumanılara? bazen, o çok ince zamanda yaşıyorum bunları..

Ben aslında hiç sevmiyorum hatırlamayı.

12 yorum:

  1. tıpkı şafaktan hemen önceki o karanlık an gibi; zaten miş'ler de o andaki gibi siliktirler de...

    YanıtlaSil
  2. o karmaşanın içinde bazen öyle güzel birşey hatırlarsın ki seni yeniden hayata bağlar.sadece düşün.

    YanıtlaSil
  3. silik ?
    Biz mi silmişiz de izi kalmış yoksa eskidiğinden mi ?
    "Güneşi göremesem de, hissediyorum portakal rengini.."

    YanıtlaSil
  4. Biliyor musun machu, ben sadece yeniden unutmak istiyorum..

    YanıtlaSil
  5. o zaman hemen başla.ardına bakmadan yavaş yavaş yürü.biliyorum kolay değil,bende deneme aşamasındayım.ama neden olmasın ?

    YanıtlaSil
  6. Olur tabii. Sen ki Şarlo'nun kızı!

    İlk adımı hangi sokağa atacağız demeden, istediğimiz o yere. Evet.
    "Yarın Ülkesi" açsın kapılarını bize!

    YanıtlaSil
  7. he şöle :)
    sevdim bak bunu ''yarın ülkesi''..
    bol merak,bol heyecan,belki biraz hüzün ve çokça mutluluk..

    YanıtlaSil
  8. ah, mutluluk, anlık olmasın ama.
    Bu arada "yarın ülkesi"ni bana bildiren kimdir bilir misin ? Michael Ende. Momo adlı kitabında küçük şimdiki yaşam benzetmeleri buldum ben. Okumadıysan bir bak derim. Çocuk kitabı da okurum dersen kaçırma hatta :)
    Haydi d&r'a !

    YanıtlaSil
  9. süper,not ettim hemen d&r a ilk gidişimde bakıcam :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. bir avuç sevgide benden.
    tekrar iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  11. iyi biri gibi geliyorsun bana...

    YanıtlaSil