8 Nisan 2012 Pazar

la la la

Bugün yazı yok, içsel karmaşa yok, bugün yalnızca müzik var. Bazısı Umut'un elinden geldi buraya, bazısı benim bazısı da Merve ve Burç kızanlarımın.
Masa burada, sandalyeler falan feşmekan...

Bazılarımız Father Of Country Music diyoruz ona, vuupp diyişini yediğim. Şarkı sözlerini benimsemiyorum, anektod olarak geçmek istedim şuracıkta eheh. Dik kuyruğumu eşekler kovalasın! :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1NG909ToXBg


Şimdi gelecek gruba benim çok önyargım vardı. Tiplerinden olsa gerek, yaptıkları müziğin epey keyifli olmasına rağmen görüntüleri beni hep ürkütüyor.
Ama bu grup devrinin en iyi gruplarında biridir nezdimde.


Ah ya bu adamı daha önce paylaşmıştım sanırım. Turn The Page'i ile. Yineleyim bildiğimiz Turn The Page bu, hayır Metallica bestelemedi bunu, bu şarkının babası Bob'dur, hakettiği değeri görmüyordur bu yüzden Emi sinirleniyordur. Çok tatlı söylemişler, ye yee yeee diye dolaşıyorum evde bu şarkı yüzünden. Geliyor;

Bu parça mis gibi bir paça, bir sürü şey anlatan bir parça, insanı canevinde bulan bir parça, grup hakkında yalnızca tek albümle vuruşu yapıp gittiklerinden başka bir bilgim yok. Başka albüm de çıkarmamışlar. Bence yazık etmişler hem kendilerine hem bize."Tomorrow never comes until it's too late." diyip dıkşın diye beynimizden vuruyor. Ayrıca hem daha günlerden Pazartesi, Salı, Çarş.. Geliyor;

Umut'un eliyle direkt fizy'den geliyor bu da, Angie kadar değeri yoktur gözümde o ayrı, ama gençliğimi hatırlatır bana, ah ya, yaşlandık azizim. Geliyor; http://fizy.com/#s/20jsaq

Son olarak Merve ve Burçin'in eliyle geliyor bunlar da, ben Türkçe pek dinlemem, onlar sayesinde öğreniyorum grupları, pek çoğunu içime almıyorum ama bu şarkıyı çok keyifle dinledim. Ben naramı attım, ıslığımı çaldım, çığlığımı attım, etrafıma bile baktım. Ama en çok göbek attım eheh. Geliyor;

6 yorum:

  1. emi,
    muzigin surukledigi icsel yolculuga kombine almıs olanlar icin kaos kacınılmazdır..
    varsın birkac gece yazısız kaossuz kalsın
    olmesin kelebekler..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ölmesin tabii :)
    İşte ben de bugün tınılara bıraktım kaosu. Notalar yesinler birbirini. :)

    YanıtlaSil
  3. la la la
    emi la,
    yaz arada
    arada yaz
    onumuz de oyle; bakma sen yagmurun havayı serin kıldıgına:))

    YanıtlaSil
  4. Islanıyoruz ya Mati, daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Bozuk paralara da bayılırım üstelik :)

    YanıtlaSil