19 Nisan 2012 Perşembe

Ben ki biri keman çalsa yaşama hırsıyla dolar taşarım,kendimi zevkten öldürebilirim, bütün kadınlar için aşktan ölebilirim, bütün şehirler için gözyaşı dökebilirim, buradayım, çünkü hayata başka çözüm yolu yok. Oscar Wilde'a hayrandım, çünkü iri bir hayvanı andırıyordu; sadece bir su aygırı gibi sıçarken hayal edebiliyordum onu; ve bu imge doğruluğu ve saflığıyla büyülüyordu beni. Hemcinsim olduğunu söyleyen gelsin de yüzüne tüküreyim. Kimse benim sanatıma eşlik edemez, çünkü kendisine tapındığım ve içine sıçtığım için benim sanatım sanatların en güçlüsüdür. ve kalbim, tutkusundan taş devri çıplaklığını yaşıyor. ehlileşmek istemiyorum. çünkü aralıksız heyecanlıyım. Dünyanın bütün lokomotifleri aynı anda düdük çalsalar, çaresizliğimi dile getirmezler. ben, belki de hiçbir şey olamamışların kralıyım. çünkü herhangi bir şeyin kralı olduğumdan adım gibi eminim. Şunu iyice bilin ki sanat burjuvalarındır.Burjuva derken şunu anlıyorum: imgesiz bir adam. Sayın Andre Gide, kusura bakmayın, rahatsız ettim ama boksu edebiyata yeğlediğimi size açıklamam gerekiyordu.

                                                                                                                                   Arthur Cravan

Dip: ‎'Toplumun intihar ettirdiği' bir dadaist. Sürrealizmin canı -hemen Dali çağrışıyor efenim, alâ(ala)- Üstüne bir de aşık, en güzeli de anarşist. Bu nedenle bahsettiğim 2 grupta da yer almayı redetmiştir. Yakışıklı da. "İmgeli" bir adamdır. Pek de doğru konuşur.

Dip 2: Şu radyoyu pek severdim ben, Akar geçenlerde sevdiği bir parçaya denk gelmiş linki yollamıştı keyifle dinlemiştik, parçayı hatırlarsam buraya eklerim.
Blues, jazz her şey var burda. Buyrun; http://www.jazzradio.com/blues

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder