6 Kasım 2012 Salı

ansvır dı kuesçın ma bılek rabits, pıliz.

Bu ara vize haftası olduğundan mıdır bilinmez her bloğu okuyup hepsine yorum yapmak gibi amansız bir heyecanla kaplıyım.
Lakin, şu zamana kadar sürekli olarak takip ettiğim 4 5 blogtan başkasına pek yorum yapmadığım için bu eksikliğimin farkına varamadım.

Sorum şu sevgili blog yazarları;
siz bu yorumlarınıza cevap geldiğini nereden anlıyorsunuz allasen? Ben kime yorum yaptığımı unutuyorum, takip ettiğim 20 bloğun hepsine tek tek bakıyor bulamazsam ne cevap verdiğinin merakıyla ömrümü harcıyorum.

Not: Sayısı az olan Yalnız okuyucularımın bunu bileceğini sanmıyorum, zira onlar da herkese yorum yapan blog yazarları/okuyucuları değil.

Neyse stop. cevap stop. beklemedeyim stop.

11 yorum:


  1. Madem öyle yorumlarız biz de. Kafamıza göre yazı yazacak bir blok mu açsak acaba diyordum arkadaşıma da, sizin bloga rastlayınca.

    YanıtlaSil
  2. Açın, linkini de yollayın, kafamıza göre yorumlayalım bizlerde sevgli Adsız, kafaya göre bloglar olalım. Mis.

    YanıtlaSil
  3. yorum bıraktığında sağ altta e posta yoluyla abone ol a tıkla sana geri dönebilen yorumları mailinde görürsün canım...hih hii bir şeyleri öğrenmşim de..;)

    YanıtlaSil
  4. Rosemary! Çok teşekkür ederim. Hemen bloğuna gelip ilk denemeyi yapacağım eheh.

    YanıtlaSil
  5. Kuekşınlara ansvır yakıştıralım o halde.Bende öyle fazla sayıda blog takip etmiyorum.Sürekli bakındıklarım da gayet belli aslında, biliyorsun.Benim yöntemim ise gayet ilkel.Yardımcı olan yanımsa hafızamın kuvveti ve okuduğum bağlılıklar.Bir yere yorum yazınca yazdığım yorumun peşine düşüyorum.Bakıyorum karşı yorum gelmiş mi diye.Ben şimdi buraya yazdığım yorumun takipçisiyim.Yarın yine buraya gelip bu post'a bakacağım değişen/yazılan ne var ne yok diye.Şimdi bu ilkel ve hantal ama nitelikli yöntemimi sende kullan ve bana en son yazdığın yoruma benim yazdığım cevap ile işe koyulabilirsin benim mahallede. =)Bizi bizde gayrı var mı anlayacak olan.Yeşil yandı artık.Stop etmemeli =)

    YanıtlaSil
  6. :)) Dediğim gibi Rodolfo, senin yöntemi uyguluyordum ben de bu zamana kadar. Totalde izlediğim 20 blog var. Bunlardan 4-5 tanesini ciddi ciddi takip ediyorum. Onlara yazdığım yorumları da unutmuyorum dolayısıyla.
    Ama bu ara yeni ve güzel bloglar keşfettim, epey vakit geçirdim buralarda anlayacağın.:) Söylemek istediklerimi yazdım ama kimlere ne yazdığımı unuttum. Bu nedenle başka çözüm yolu aramalıydım :)

    Hemen bloğuna geliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. elbette gmailden takip ediyoruz akıllım.
    ama bunu nasıl bilmezsin ki sen eskisin bayağ yau.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Bir gmail hesabım yok :(
    Ben bunu nasıl bilmem!

    Şöyle ki, 5 kişiden fazlasına yorum yapmıyorum. E onları da düzenli olarak okuduğum için, böyle bir bilgiye ihtiyacım olmadı.

    :)

    YanıtlaSil
  9. emi de sever; http://fizy.com/#s/1dlcat

    YanıtlaSil
  10. Bu yazı benim için çok iyi oldu. Kaç gündür bunu düşünüyorum, hep yorum yaptığım blogun adresini kenara word dosyasına kopyalıyordum :D Ben de birilerine sormak istiyordum ki senin yazılarını okurken buna deng geldim :)

    YanıtlaSil
  11. :)) Ben copy-paste olayını hiç düşünememiştim hehe.
    yazılarımı mı okuyordun, mutlu oldum :)
    yardımım dokunduysa da afferin bana.

    YanıtlaSil