28 Ağustos 2011 Pazar

Geleceğe dip not:
Alsancak bu gece başka güzeldi, üşüttü, sardı, öptü. Hayata dair ne kadar serzeniş varsa kıyıya vurdu hepsi. Biz de o engin mavilikte yüzdük.
O teknenin ucuna gidip sallandırmak vardı ayaklarımızı, sanki ayışığı yıllar sonra yakomaza çakmış gibiydi, öyle bir akşamdı, öyle bir sabah.
Çimlerde uzanırken gece bilmem kaçta, iliklerim titrese de aynı müziği duymak neşelendirdi saatleri.
Huzur gibiydi.
Uzun zamandı onu ilk görüşüm, kapıyı çalışı, benim karşılayaşım. Kayıptan sonra kapı nasıl açılır, hayatın bu noktasında nasıl durulur bilmiyordum.
Sadece ayağa kalktım..


Günü güzel kılana teşekkür edip, titremeleri yok sayıyorum.
Alsancak, Kordon, İzmir;
Koynunda uyumak hep güzel geldi bana.
Ciğerimdeki hastalığı görmedim, boğmadı nefes.
İzmir..
Ne de güzelsin bugün..
Ölümsüz gibi..
Tanrıçalar kıskanıyor gibi..
Duyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder